2012. június 28., csütörtök

Ez a blog kizárólag állatbarátoknak szól. Az én szeretett, drága állataimról írok, akikkel végre teljes lett az életem. Először is ismerkedjetek meg velük!

Roni

2008.03.15-én született yorkshire terrier. Édes kis mimóza lélek, az élete a szeretet és a játék. Nem tudja elviselni ha nem szeretik, addig próbálkozik amíg végül mindenki beadja a derekát:) 


Lola

2010.12.30-án született yorkshire terrier. Folyton nyüzsög, jön, megy, játszik, mindig van valami dolga.


Beni

2012.01.10-én született, yorkshire terrier, Roni és Lola kisfia. Hiperaktív, tornádóként söpör végig a házon, szinte követhetetlen. Kedvenc időtöltése a száraz békák begyűjtése. 


Nikita

2008.05.01-én született, kékhomlokú amazon papagáj. Nagyon szeret énekelni, rosszalkodni, incselkedni a tesókkal. Odavagyunk egymásért:)


Mangó

2011 telén került hozzánk. Megállt az ajtó előtt, nyávogott, én beengedtem, onnantól fogva úgy viselkedett, mint aki mindig is itt lakott. Azóta velünk van, nagyon megszerettük, kedves és bújós macsek, nagyon szeretik a tesói is. 


Manó

2006-ban született, brit kék macska. Folyton az udvaron van, csak enni és aludni jön be. Legjobban azt szereti ha békén hagyják és nem szól hozzá senki. 



Ez a blog rólam, róluk és a mi közös életünkről fog szólni, milliónyi képpel teletűzdelve. Mesélni fogok róluk mindent, ami eszembe jut a blog kezdete előtti évekről így megismerhetitek milyen csodás "gyerekek" is ők. Ha utolérem magam a történetekkel, utána naprakészen fogok jelentkezni. Remélem ti is megszeretitek majd őket:)

1 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen én rendszeres látogatód leszek, olvasni illetve nézegetni a képeket!

    Janik & Geó

    VálaszTörlés